czwartek, 5 września 2013

5 września-2 miesiące!

Uwierzycie w to,że dzisiaj minęły 2 miesiące odkąd tu przyleciałam!?
Chcąc podzielić się z Wami tymi chwilami uświadamiam sobie,że czas tutaj z jednej strony bardzo wolno płynie...nikt się nie śpieszy... ale z drugiej strony to już 2 miesiące!
Streszczając... ;)
od mojego przyjazdu do Afryki wiele się wydarzyło! To co się dzieje na blogu, jest tylko namiastką Afryki! Każdy dzień jest niespodzianką z niezapomnianą dawką wrażeń i doświadczeń!
Ludzka mentalność,która każdego dnia mnie zaskakuje, podejście do spraw życia codziennego, nawet garderoba tutejszej ludności. Te 2 miesiące nauczyły mnie,że każdy niezależnie od koloru skóry i religii zasługuje na szacunek!
To od nas wszystkich zależy jak będzie wyglądało nasze wspólne JUTRO! 
 W szkole się coraz więcej dzieje. Oprócz nauki, szykujemy się do Cycling Marathon...jeszcze tydzień czekania! Zamierzam upiec POLSKIE CIASTO,które już samą nazwą robi furorę wśród moich znajomych! :D
W niedzielę pożegnaliśmy zimę i  przywitaliśmy afrykańską wiosnę! Już za 3 tygodnie będziemy mieć wakacje wiosenne :)) Wyjeżdżamy do Durbanu  !!! <3 http://en.wikipedia.org/wiki/Durban
Już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę ocean i widoki, które widziałam w internecie!
Na pewno biorę lustrzankę i nie odpuszczę ze zdjęciami! ;) 
Szykujcie się... :)
PS. Obiecałam pewnej  osobie umieścić zdjęcie jak siedzę na słoniu z dedykacją urodzinową... Niestety słonia nie złapałam, więc ciąg dalszy  nastąpi! :*
Wszystkiego najlepszego M.N <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz