środa, 12 marca 2014

Hazyview & Swaziland

Witajcie!
To już 8 miesięcy w Południowej Afryce!
Uwierzycie!? bo ja nie!

 piszę z zaległościami ale za to z kieszenią pełną przygód i doświadczeń, z którymi mam zamiar się podzielić. ;)
Ok. 2 tygodnie temu byłam w malowniczej krainie położonej na paśmie Gór Smoczych, w Hazyview.
Na mapce jest prowincja Mpumalanga gdzie nr. 2 odpowiada miejscowości Hazyview  , gdzie byłam. Natomiast na codzień mieszkam ok. 300 km na północ od Durbanu, we Vryhied. Kilknij tutaj
Tak więc...
To był niesamowity czas! Zwiedziliśmy pasmo punktów widokowych, które możecie zobaczyć TUTAJ
W drodze do Hazyview przejechaliśmy przez inne państwo- Swaziland.



Może samo państwo Swaziland nie skradło mojego serca jak w przypadku RPA, ale za to widoki zapierały dech w piersiach.



Na dzisiaj to już koniec, jutro wyjeżdżam w Góry Smocze tak więc obiecuję,że jeszcze dopieszczę tego posta oraz wkrótce napiszę nowe ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz