niedziela, 14 lipca 2013

Ku przygodzie!

Dzisiaj byłam w rezerwacie- ITHALA! Było cudownie!!!
Wyruszyliśmy ok. 6:00, natomiast na dziki teren afrykańskich zwierząt wkroczyliśmy o 7:30...
Już kilometr przed główną bramą przywitały nas ŻYRAFY!
Pierwsze wrażenie!? Haha, nawet nie pamiętam mojej reakcji...byłam tak zaskoczona, że od razu wybiegłam z samochodu i zaczęłam robić zdjęcia!  
To był mój pierwszy raz kiedy w zupełnej dzikości, mogłam stanąć twarzą w twarz i spojrzeć żyrafie w oczy!
W sumie dzisiejszego dnia zobaczyłam 40 żyraf!!! Naprawdę szczęście nam dopisało ;)
W rezerwacie czekały na nas przepiękne widoki! Tego nie oddadzą żadne zdjęcia i opisy! 
Po prostu prawdziwy smak WOLNOŚCI! <3 Coś niesamowitego, zapierającego dech w piersiach!
Zobaczcie sami!












 Na dzisiaj to już koniec... jutro dodam resztę zdjęć z wyprawy! ;)
Aha  i jutro pierwszy dzień w szkole,więc podzielę się z Wami wrażeniami ;)
Do jutra!

5 komentarzy:

  1. Żyraafkii <3 Pozdrowiłaś? Przepięknie. Jakie Bóg cuda stwarza to aż się w głowie nie mieści. A Ty możesz to oglądać... Jaki On jest dobry :D
    Miłego dnia w szkole! Mam nadzieję że dobrze cię tam przyjmą :D
    Ja się dostałam do Warszawy na studia ^_____^ o Poznaniu jeszcze nic nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrowiłam i pozdrawiać jeszcze będe! :) no jest bardzo dobry i zaskakujący! Jak te żyrafy :D
      Dziękuję i gratuluję Gosiu! <3 jestem z Ciebie dumna!

      Usuń
  2. Kasiu robisz przepiękne zdjęcia. Te żyrafy i zebra na której siedzą ptaszki... Kto cię nauczył robić takie ładne zdjęcia??? Twoja ukochana Zosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku...dziękuję skarbie! :* Ty wiesz kto... ;)

      Usuń
  3. Kasiu bardzo za tobą tęsknie bardzo mi ciebie brakuje ale ten 1 rok tak szybko minie jak się obrócisz to już będzie ten dzień odlotu z Afryki. Twoja Zosia.

    OdpowiedzUsuń