czwartek, 4 lipca 2013

To już dzisiaj!

To właśnie od dzisiaj rozpocznę afrykańska przygodę! <3
Do wylotu pozostało ok. 3h i 30 minut! Wylatuję z Poznania do Monachium o godz. 16:40. Następnie o 21:55 mam samolot z Monachium do Johannesburga! Możecie śledzić mój lot samolotem ze strony: http://flightaware.com/live/flight/DLH9542 
Już nie mogę się doczekać, a przed wszystkim w to uwierzyć,że opuszczam moją rodzinę, przyjaciół i Polskę na rok i będę na zupełnie innym kontynencie, a co dopiero na półkuli ziemskiej!
Emocje z godziny na godzinę rosną, walizki czekają na ostatnie zważenie i dopięcie!
Mam nadzieję,że niczego nie zapomniałam spakować... oczywiście lustrzanka już czeka w pokrowcu! :)
Jutro, pierwszego dnia spędzę trochę czasu z rodzinką w Johannesburgu, więc popołudniu postaram się dodać pierwsze zdjęcia z RPA!
Już jutro napiszę do Was z Czarnego Lądu! :)

Bagaż podręczny... z zapasem ulubionych książek na rok!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz