niedziela, 25 maja 2014

Weekend w Ballito

Dwa tygodnie temu gdyby ktoś mi powiedział,że uda mi się znaleźć transport i pojechać na weekend nad Ocean Indyjski nie uwierzyłabym...i tak się właśnie stało.

Tydzień po Costume Party był organizowany kolejny wyjazd z kościoła luterańskiego tylko,że nad Ocean. Bardzo mi zależało aby tam pojechać. Tym bardziej,że była to ostatnia szansa aby przed moim powrotem do Polski móc jeszcze raz się zobaczyć i pożegnać z moimi przyjaciółmi!
Gorzej było z transportem... Jednak dzień przed wyjazdem dostałam wiadomość od mojej koleżanki,że ma dla mnie jedno miejsce w samochodzie!!! Marzenie się spełniło <3
Następnego dnia o tej porze byłam już w Ballito, miastem położonym ok. 20 min od Durbanu LINK





 Wieczorkiem spacer po plaży i zupełnie inny wymiar życia :)







                                          Efekt pracy wody :)

                                          Skała piaskowa


                                                       Wspinamy się!





Następnego dnia pojechaliśmy na koncert orkiestry dętej. Nie wiem jak niemcy z Niemiec ale niemcy z RPA uwielbiają ten rodzaj muzyki, który raczej jest uważany za muzykę kościelną. Znam wiele rodzin niemieckich, która pielęgnuje granie na instrumentach dętych z pokolenia na pokolenie. 
Czują się z tego bardzo dumni. ;)



 Nawet dyrygent ma poczucie humoru i czas na rozweselenie publiczności! :)
 (Przerwy w filmiku są spowodowane problemami technicznymi, a nie pomyłkami orkiestry)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz